1 vecka kvar...

Snart är det jul och julstämningen är på topp här! Snön förbättrade verkligen på hela känslan. Idag har Axel, Leo och jag varit ute och busat i snön ett tag. Bilder kommer i nästa inlägg.
Igår var vi hos barnläkaren hela två och en halv timme...Axel var jätteduktig. Han har fått lite eksemliknande utslag på kroppen. Proverna om syretillförsel osv såg jättebra ut. Vi bestämde att jag ska gå på mjölkfri kost i tre veckor. Hur ska det gå?? När jag skulle äta frukost idag. Jaha...hm...så stod jag framför kylskåpet ett bra tag innan jag fick ihop en stackars macka med skinka utan smör. Jag kommer att försvinna... Men så länge Axelmans mage funkar så är det helt klart värt det!
Här kommer lite underbara bilder som såklart världens bästa moster och gudmor har tagit=)
GOD JUL kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka underbara bilder! :)

2009-12-16 @ 13:37:15
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Moste och gudmor

Kan man vara annat än världens bästa moster och gudmor till en man som Axel?

2009-12-16 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0