Allt är helt normalt

Idag har jag äntligen accepterat att bebisar gråter. Det kanske låter konstigt, men jag (Sofie) har varit orolig för att han inte mår bra så fort han skriker. Men det är nog så att han måste få gråta. Under graviditeten sa alltid vår barnmorska att allt är normalt och till slut blev man smått trött på att höra det, men det är väl så att även skriksyndromet är helt NORMALT.

Denna veckan har Lalle börjat jobba, känns ok fast lite jobbigt att inte ha någon att lämna Axel till när jag behöver göra något annat i någon sekund (t ex gå på toaletten). Som tur är har Axel en väldigt väldigt omtänksam mormor som har tagit semester denna veckan för att hjälpa mig. I måndags var vi hos henne och jag fick något av en spa-dag. Lagad mat och fotbehandling och till min förtjusning sov Axel i hela tre timmar och vaknade upp som en glad liten gosse. TACK mamma (alias mormor)!!!

Det är väldigt skönt när Lalle kommer hem på kvällen så han kan ta över lite, vilket han mer än gärna gör.

Axel har även fått sig en gudmor i veckan, moster hans! Både Linda och Axel är lika glada för detta=)

Jag är dålig (eller tiden är knapp) på att lägga upp bilder, så vill ni se några fina på Axel gå in på:
http://frifoto.blogg.se

Nu ska jag ner och mysa med min familj, för det är ju så att när jag har varit ifrån honom mer än en halvtimme så saknar jag honom=) Både Lalle och Axel=)

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade Sofie det är fröjd att kunna hjälpa dej när du behöver, jag blir glad när du ber mej.

Det har varit en underbar semestervecka.

Han är så ljuvlig lilla Axel.

Vi finns till för dej och din familj,älskar Er

2009-05-28 @ 19:50:05
Postat av: Linda

Visst är vi glada jag och Axel! Det var den bästa frågan jag någonsin fått..

Vi kommer bli det bästa radarparet, jag ska ta hand om honom och lära han allt jag kan :)

Puss på er!

2009-05-29 @ 07:11:15
URL: http://frifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0