Ja hallå?

Lalle här.
Då var man igång igen med det frenetiska knipperknapprandet på tangentbordet.
Nu i helgen så hade vi hjälp med anslutning av badkar, wc och gandfat så nu har vårt hus vuxit lite till och vi slipper gå ner för att borsta tänderna etc. Fint. Men framför allt så kan vi bada, och då särskilt den lille mannen. Kung Axel, Prins Korv. Han tog sig en simtur igår kväll, 10 längder fri stil, och han var nöjd med installationen. Efteråt satte han sig och tuggade på en plasthammare.


Det börjar bli kallare och första vintern i huset nämar sig. I takt med detta BÖR ni se ökad frekvens på inläggen, men jag vågar inte lova något.


Här kommer en bunt bilder! Sista dagen i trädgården 2009, Axel lite finklädd och en del från nya badrummet.


Tack för att ni läser om oss =)


Stilig och stel som en fiolsträng.
En känsla av frihet.
Sista dagen för året.
"Jag gnolar en liten visa om kärlek och respekt..."
Badkar för 2 eller 3. Beroende på storlek.
Recept på glädje = Nytt flygplan och en strumpa.
Blir torr i handduk.

Kommentarer
Postat av: Cissi & Colin

Vilka fina bilder :-)

Ser fram emot täta uppdateringar framöver!

Badrummet ser jättefint ut. Jag är avis på badkaret, vill oxå ha:-(

Kram

2009-10-18 @ 21:57:43
URL: http://onthemon.blogspot.com
Postat av: Moster Kajsa

Min älskade Brax, jag blir alldels varm av att se dig.

Jag saknar dig som bara en moster kan!

2009-10-18 @ 22:17:56
Postat av: Morfar

Gosiga bilder, speciellt den med västen (eller heter det slipover)? jag gillar själv sådana (eller heter det sånna)?



Kram.

2009-10-19 @ 14:45:18
Postat av: Onkel Patrik

Härliga bilder! Trodde först det var jag själv på översta bilden :-)

2009-10-19 @ 15:10:58
Postat av: Farmor

Oj, vad jag längtar efter min lille klimp Axel. Han växer så fort. Tack för er blogg så man kan följa utvecklingen på bild i alla fall. Ibland kan man ju även "prata" med Axel i telefon. Kram till er alla. Puss på lilleman

2009-10-19 @ 22:51:00
Postat av: Anonym

Hej - följer Axels utveckling och er fantastiska bloggsida. Ett minne för evigt. Men hur kan ni spara ner den? CD lär ju inte vara för evigt. Drar ni ut den som papperskopior ('dagbok')?.

Må gott med den fina lilla kille ni har!

Annica o Janne (Lalles moster o morbror - bara så ni vet...)

2009-11-07 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0