Mycket tid för foto=)

Hög tid för Axel själv att börja blogga...här kommer han.
Mamma lät mig låna vår Mac och jag börjar bli riktigt haj på den, mamma fick dock hjälpa mig med stavningen så jag kan göra ett inlägg. Jo, mamma och jag håller oss isolerade eftersom jag har haft öroninflammation och streptokocker (den stavningen var inte lätt). Har fått massor med äcklig medicin. Så vad gör mamma, jag och Leobus hemma hela dagarna. Lite allt möjligt faktiskt. Bland annat så snickrade mamma ihop min nya polisbil igår, så det blev en testrunda med den. Idag har mormor varit här och i morgon kommer min polare Colin hit.
Puss på er alla från mig, Axelbraxel.
Konstigt. Varje gång jag hoppade upp på min polisbil gjorde mamma ett läte...typ brm. Jag tror hon försökte härma en bil. Ja ja, jag lät henne hållas. Men därav min konstiga min=)
Efter polisjakten var jag tvungen att softa lite i soffan.

Kommentarer
Postat av: Cissi & Colin

Sitter han på den helt själv? Duktig grabb i så fall :-) Ni måste övat massor under er hemma-tid. Kram

2009-10-20 @ 17:28:01
URL: http://onthemon.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jodå ett litet tag sitter han med ett krampaktigt tag runt ratten. Det är om han släpper som det kommer kor på isen=)

2009-10-20 @ 18:04:24
Postat av: Anonym

Jodå ett litet tag sitter han med ett krampaktigt tag runt ratten. Det är om han släpper som det kommer kor på isen=)

2009-10-20 @ 18:04:38
Postat av: Anonym

Men Axel, min kära son, du har ju softat i Soffan i 9 månaser redan. Upp å hoppa!

2009-10-20 @ 18:34:20
Postat av: Farmor

Självklart måste grabben få vila lite. Det är jobbigt det där med att lära sig köra polisbil och för att inte tala om att klara av att hålla balansen.

Puss på dig farmors lilla goding

2009-10-20 @ 20:15:43
Postat av: mormor

Världens goaste Axel, har man varit lite sjuk måste man få slappa i "soffan"



Puss du underbara

2009-10-21 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0